Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Galleri Rejkjær v/Trine Christine Rejkjær
CVR 38955748
Skelbækvej 7, 6950 Ringkøbing
Mail@gallerirejkjaer.dk

Betaling
Betaling foregår med mobilepay eller via quickpay.

Levering
Galleri Rejkjær sender til hele Danmark med GLS og fragtfirma. Leveringstiden for varen 1-3 dage. Pengene for varen, hæves først på din konto når varen er sendt fra Galleri Rejkjær. Det gælder dog ikke varer betalt med mobilepay. Her sendes varen først når pengene er overført.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos Galleri Rejkjær. Akvareller og monoprints tages retur ved ubrudt emballage. Fortryder du dit køb kan jeg kontaktes på mail@gallerirejkjaer.dk

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for malerier.
Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 500 DKK.

Hvis varen taget ud af cellofan emballagen, betragtes den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af situationen.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må se varen, men ikke tage den i egentlig brug, ej heller montere den i glasramme.

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til Galleri Rejkjær, tilbage.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes eller afleveres til:

Galleri Rejkjær | Skelbækvej 7 | 6950 Ringkøbing

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Galleri Rejkjær og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Trine Rejkjær har som den eneste, adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på Galleri Rejkjær er Trine Rejkjær. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til Galleri Rejkjær, videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Galleri Rejkjær har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Trine Rejkjær via mail@gallerirejkjaer.dk

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos Galleri rejkjær har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af varen eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger. Kontakt altid Galleri Rejkjær inden varen sendes retur.

Varen sendes til:

Galleri Rejkjær

Skelbækvej 7

6950 Ringkøbing

DK

Vi har brug for følgende information, når du sender varen retur til os.

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Galleri Rejkjær modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Bemærk! Galleri Rejkjær modtager ikke pakker send til en pakkeshop.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.